Bangkok, dag 13

Nu ar vi pa bangkok flygplats och ska fara tillbaka till samui. Bangkok var en spannande stad, enough said. Lenny spenderade nastan varenda bath, sjalv ar jag ju sparsam och har i stort sett inte handlat nagot alls bortsett fran en film typ. Istallet lade jag iofs pengar pa ett lyxhotell i Siam center, det kandes guld att kunna bo pa ett av bangkoks finare hotell. Utsikten var otrolig och rummet som ett palats.
Mamma: du behover inte vara orolig, vi skoter oss fint och blir inte lurade (sa mycket).
Karin: Tusen tack, det kandes dumt att fraga men jag var illa tvungen :(

Eftersom forra veckan regnade bort sa hoppas vi pa finare vader, nu har iaf Emma kommit till Samui och kan forgylla tillvaron lite.


Kommentarer
Postat av: mamma

det känns skönt varje gång jag läser att ni mår bra.
Klart man blir lite orolig ibland,när man läser om skumma typer som följer efter er ....
Ha det skönt,här hemma skiner solen.
Jobbar 3 kvällar i streck nu....Kramiz mamma

2008-04-27 @ 13:47:50
Postat av: Karin

det är lugnt..=)

2008-04-27 @ 14:09:51
URL: http://litenbrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0