Dag 4

Efter mycket om och men kom vi ivag till Thailand. Planet var som sagt 8 timmar forsenat, val i Phuket sa gick det inget plan vidare till Koh Samui sa vi fick overnatta i Karon. 6.30 morgonen efter vantade vi transfer till Phuket Airport, saklart kom det ju ingen bil och vi blev nagot stressade nar det var 50 minuter kvar till incheckningen stangde. Vi fick ta taxi och det var farden fran helvetet, 120 km i timmen pa thailandsk vag och chaufforen tyckte tydligen det var okej att kora mot rott om man tryckte ner varningslampan... suck.

Nu ar vi dock pa koh samui, det ar varmt och fuktigt. runt 40 grader pa dagen och mojligtvis nagon ynka grad svalare pa natten, 85-90% luftfuktighet och alldeles vindstilla. Vi haller oss borta fran turiststraken, ater gott och promenerar tills vi rinner bort. Hittills inga (stora) spindlar, bara skalbaggar, odlor och ormar. Lenny sag en orm pa 2,5-3 meter, jag blev avundsjuk men fick mitt behov mattat nar jag lag i min solstol och en orm ringlade sig runt precis under mig, visserligen bara 1,5 meter lang men anda...

Kramar till er

P.S Veronica, vad har du for adress, du star inte med pa eniro

Kommentarer
Postat av: Vonka

Ormar, huua...jag skulle vara på helpänn hela tiden. Min adress är Vetterslundsgatan 70, 72462 Västerås.

Ha det så skönt!! Är ganska avis faktiskt!! :)

2008-04-19 @ 11:42:36
Postat av: Emma

karin- huhr gar det med strejken nu da? sa frt du vet var facket kommit fram till kan du val uppdatera mig? kram och skot om dig

2008-04-21 @ 12:48:00
URL: http://milkandapples.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0