dag 7

Jag kampar tappert pa har i varmen trots 4e dagens forkylning. Jag har saklart brant huden ganska duktigt eftersom jag emellanat glommer bort att jag ar av rodblond och fraknig natur...
Vi badar i det varma havet och simmar bland fiskar och maneter, dessa sma bla maneter branns dock inte (vad vi vet). Igar kvall var det fullmane och det innebar padrag har i thailand. Vi hittade en valdigt primitiv bar i utkanten av stranden som vi at at och drack drycker i, i stort sett helt isolerade fran turismen.

Ikvall ar det indisk mat som star pa menyn och tillhorande promenad. Om vi vagar. Vi rakade ut for en incident igar som jag inte orkar redogora for men i stora drag handlar det om en thailandsk drugdealer som ville salja oss kokain och weed. lenny ar for trevlig for sitt eget basta och thailandarna daliga pa engelska- som baddat for missfortand. Han forfoljde oss en bit och nu tror lenny att thaimaffian kommer ta oss. i stora drag, som sagt.

Hur funkar livet darhemma? Jag ar nyfiken. puss

Kommentarer
Postat av: mamma

snälla emma var rädd om er,och rör er bland turisterna.Tänker på dig varje dag.Ha en skön semester kramar mamma

2008-04-24 @ 06:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0