jag kan ju inte vara sämre.

Några filmer du rekommenderar: Såna här frågor är skitsvåra att svara på, men. My neighbour Totoro, Spirited away, Prozac nation, Juno, Pans labyrinth. Osv
5 band/artister du gillar: Foo Fighters, Jimmy eat world, Jets to Brazil, Monster & 30 seconds to mars. De flesta är som ni ser lite dammiga band men vad gör man när det sällan kommer nya bra band.

En lite udda maträtt du rekommenderar: Jag gillar inte någon udda mat utan äter helt vanliga maträtter. Det mest udda är kanske halvfryst minimjölk då.
Favoritfärg: Brunt såklart. Och svart.

Några manliga skådisar/artister/modeller du tycker har en skön utstrålning: Dave Grohl is the man, Benke i "Bounce".

Några kvinnliga skådisar/artister/modeller du tycker har en skön utstrålning: Juliette Lewis, Princess superstar & Miss Li.

2 tv-program du rekommenderar: Greys Anatomy (som jag antar inte behöver någon ingående beskrivning) och Rallarsving när det visades : Ett "svenskt kampsportsmagasin vars första säsong sändes våren 2005 på ZTV. Programledarna Musse Hasselvall och Andreas Halldén åker världen runt för att testa olika kampsporter" (www.wikipedia.se).

En bok du rekommenderar: Flyga Drake - Khaled Hosseini och Veronica bestämmer sig för att dö - Paulo Coelho.
3 parfymer du gillar: De jag använder mest just nu är Puma sport, Amor Amor & DKNY red delicious.

Hur ser din morgonrutin ut i badrummet: Om jag jobbar 7-16, vilket är vanligast, tar morgonrutinen ca 7 minuter. Jag går på toaletten, tvättar händerna, tvättar och smörjer ansiktet, sätter på mascara och borstar tänderna. Eventuellt kammar jag luggen också, haha.

Vad äter du oftast till frukost: En tallrik fil hemma i all hast, om jag hinner så även några glas mjölk. På jobbet en smörgås eller två.

Vad dricker du helst: Iskall minimjölk som legat i frysen ca 20 minuter. Det går även bra med 3-4 isbitar och minimjölk. Jag dricker minst två liter om dagen, min enda "Craving" än så länge.

Tatueringar, hiss eller diss?: Hiss (?) såklart. Ju fler desto bättre, ju större desto bättre och ju mer färg desto bättre. Många motiv går däremot bort, som små söta figurer, barnnamn, kinatecken, biomechanical osv.

Favoritljud?: Musik då kanske. Eller närvaro av ens sambo som tassar runt i lägenheten, det är mysigt. Eller spöregn när man sitter i en bil.

Något annat du vill tipsa om eller berätta: Varför slåss när man kan kramas? <3


Kommentarer
Postat av: Des

Halvfryst minimjölk? Blir den som slush ungerfär?

2008-08-04 @ 21:13:46
URL: http://hidyhiding.wordpress.com
Postat av: Karin

ja fasiken..Juno och Pans Labyrinth kan jag lägga till med..=) och fan..jag tror du skulle dissa min tatuering om du såg den..haha..det är en "söt liten figur" =)

2008-08-04 @ 22:25:19
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Emma

Des: Du får prova, den blir som minimjölk med lite isflarn i :)



Karin: Du måste se filmen vi såg igår, du skulle säkert gilla den. Kan ju inte namnen på folk men killen som har regisserat "Barnhemmet" har även haft ett finger med i spelet med "Pans labyrinth".

Söta figurer, haha, ta inte åt dig. Jag menade kanske en smurf på bröstet, eller en teletubbie på överarmen. Jag kan inte säga att alla mina tatueringar är 100%iga men dem nämner vi inte här ;)

2008-08-05 @ 09:54:47
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Karin

ja jag skulle faktiskt vilja se den dära, har läst om den =)



haha..näe okej..då kan jag andas ut..=) för det är ingen smurf i alla fall =)

2008-08-05 @ 10:08:19
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0