obsession.

Denhär semestern har av olika anledningar spårat ut, inte med det sagt att den är misslyckad. Vädret och en annan händelse har gjort att våra små resor till Oslo och Västkusten inte blivit av, istället tillbringar jag för mycket tid framför teven. Å andra sidan har jag hunnit med att umgås med fina människor så bara det förgyller ju dagarna. Trots regn har jag suttit på uteserveringar och fikat, haft picnic i Rålis och nött bänk vid Sergels torg.
Ikväll är det pizza och "The dark knight" som står på agendan, jag hoppas verkligen att filmen inte blir en pina då mina förväntningar är lika med noll.

Dagens citat: "Alltid så kul att prata med Emma också, vi har samma referensramar när det gäller många saker, vilket ju faktiskt inte är helt vanligt. Till exempel kan Emma säga "Hon såg ut att komma från Skultuna", och jag förstår exakt vad hon menar ".

Kommentarer
Postat av: Des

Jag vill också se The Dark Knight ju!

2008-08-09 @ 17:03:16
URL: http://hidyhiding.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0