vatten, vatten, bara vanligt vatten.

Äntligen lite regn, parkerna börjar se förjävliga ut. Mina fönsterblommor också för den delen. I torsdags var vi i Enköping hos Linus och Jesper hela dagen, Lenny hade fullt upp men jag slackade mest i trädgården och framför teven. Ibland är det så skönt att komma hemifrån, just för att jag inte känner några "måsten". Som att rensa garderoben, strukturera städskåpet etc.
Har lagt in lite blandade bilder från semestern på datorn så jag kan väl lika gärna lägga upp några här. Efter det ska jag styra upp lite bakning då Johan kommer hit idag. Ikväll blir det Back-a-yard och jamaicansk mat.


                                        


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken mage!

2008-08-02 @ 12:17:02
Postat av: Karin

Fina magen =)

2008-08-02 @ 15:22:44
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Des

Ja, vilken mage du börjar få!

2008-08-02 @ 17:22:25
URL: http://hidyhiding.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0