+1.

hmm, nu har jag klickat mig fram till de 16 bloggar jag dagligen läser och inte en enda uppdatering. Skärpning hörrni, hur ska jag kunna fördriva min dag annars? :)

Update 17.09
Hur gott vore det inte med dessa smarriga fudge? 
 

AMERIKANSK FUDGE

200 g mörk choklad
200 g mjölkchoklad
25 g smör
en burk (397 g) kondenserad mjölk
2 tsk vaniljsocker
3 dl marshmallows (små eller större klippta i bitar)
2,5 dl osaltade jordnötter

1. Klä en form (cirka 25x20 cm) med
bakplåtspapper.
2. Smält choklad och smör i ett vattenbad
(använd en stor skål).
3. Rör ner kondenserad mjölk och vaniljsocker.
4. Ta skålen från vattenbadet och vänd försiktigt
ner marshmallows och jordnötter.
5. Fördela smeten i formen och ställ kallt.
Skär i lagom stora bitar.

I morgon ska jag nog baka dessa så de som vill är välkomna hit på lite fika. Blev riktigt sugen på färskpressad juice också efter att ha läst denhär artikeln på aftonbladet.se. Inte just för att det är nyttigt, det är så gott!


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra att du motionerar Emma!Sarah berättade att du nyss var till konsum för att köpa mjölk.Håll i gång raring dessto fortare kommer vår baby.Puss kram

2008-12-16 @ 14:55:40
Postat av: Karin

meh!..jag uppdatera på fm juh! =)..fast det var inge intressant ändå..=)

2008-12-16 @ 21:26:44
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag har faktiskt uppdaterat..igår till och med så försök inte fröken! :)

2008-12-16 @ 21:27:58
Postat av: Vonka

hej vännen. Tänker massa på dig, vet att det är en jobbig tid nu. Tiden står stilla känns det som, men håll ut. Belöningen kommer! Å vilken belöning sen!



Kram!

2008-12-16 @ 22:47:17
Postat av: Vonka

hej vännen. Tänker massa på dig, vet att det är en jobbig tid nu. Tiden står stilla känns det som, men håll ut. Belöningen kommer! Å vilken belöning sen!



Kram!

2008-12-16 @ 22:48:29
Postat av: mamma

hej min emmis!!!!Tankarna är hos dig älskling.....snart mycket snart puss

2008-12-17 @ 12:03:28
Postat av: Emma

Karin och Lina: Jag erkänner mitt misstag med falska anklagelser <3. Förlåt mina raringar.



Vonka: Tack, det känns lite bättre med sympati faktiskt. Tiden går så sakta och jag vet inte vad jag ska göra. Jag vilar, rör på mig, städer men inget tycks hjälpa.

Men som du säger, man får tänka på belöningen! SOM jag längtar!

Hoppas allt är fortsatt bra med lille Alvin!

kram

2008-12-17 @ 15:07:08
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Lina

Du är förlåten ;)

2008-12-17 @ 17:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0