julmys.

Igår fick vi besök av min syster, mor och hennes respektive. Vi tjyvstartade lite med julfirandet med pepparkakor, julklappar och mys. Det var verkligen trevligt, särskilt eftersom jag inte är van vid att fira jul med min egen familj men förhoppningsvis blir det nya traditioner från och med nu. Vi (mest Viggo) fick jättefina presenter, tusen tack ni rara!



Idag är det julafton och all julstämning som tidigare var som bortblåst har nu återvänt! Hur fint är det inte att på julafton sitta i soffan med en underbar bebis vid bröstet, snö utanför fönstret och Ronja Rövardotter på tv?
GOD JUL vänner!!

Kommentarer
Postat av: mamma

nästa jul blir en familje jul,det ser vi framemot.Med våra små Mille Viggo och femman.tack för igår det var bara så mysigt.Kramar på er tre,älskar er

2008-12-24 @ 14:57:36
Postat av: Karin

vi kollade också på ronja..=)..fast vi har jobbat med..lovar =)

2008-12-24 @ 15:32:27
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: mamma

Emma!Ann vill att du skickar lite bilder på Viggo! [email protected]

2008-12-24 @ 17:58:46
Postat av: Lina

Grattis ännu en gång vännen! Blev så glad när jag fick en helt underbart söt bild skickad till min lur häromdagen :)

Ta väl hand om er och god jul! Många kramar

2008-12-24 @ 23:27:56
Postat av: Emma

Lina: Jaa han är så söt. Så fort han blir större och starkare så kommer vi och hälsar på. Han kommer bli en hjärtekrossare (men det tror nog alla föräldrar om sina barn). p&k

2008-12-25 @ 12:17:36
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Alvin å gänget

hej å massa grattis till er!! Har kommit hem från stugan nu (varit utan dator) och sprang till datan det första jag gjorde för att kolla bloggen :) Så oerhört fin han är lille Viggo!! Ser fram emot att träffa er! :)



KRAM från oss alla

2008-12-25 @ 13:26:07
Postat av: Lina

Han kommer att bli bedårande när han blir större, ingen tvekan om saken! Det låter bra..hör bara av dig innan så jag vet att jag säkert är där, annars måste jag komma till jobbet :)

Puss & kram

2008-12-25 @ 16:59:47
Postat av: Amelie

Hoppas att ni hade en fin julafton! Vi har precis kommit hem från Vässe igen, fullproppade med godis. Viggo är verkligen det sötaste man kan tänka sig! Och hur lik är han inte Lenny dessutom? God jul igen, och kraaaam!!

2008-12-25 @ 20:44:28
URL: http://skeppohoj.blogg.se/
Postat av: Emma

Vonka & Alvin: Jag längtar efter er också, så snart vi friskförklarats kan vi ses. Du har inte planerat nåt med Sussie? Jag vågar inte åka till Västerås riktigt än men om du är i stan så MÅSTE vi ses. :D



Lina: Jag kommer säkert till jobbet i mitten av januari kan jag tänka mig. men har hört att kräksjukan går??



Amelie: haha visst är han lik lenny!? Särskilt näsan, tårna och händerna. och munnen. så bedårande båda mina killar. <3

2008-12-25 @ 21:21:00
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Amelie

Det var det första jag tänkte när du skickade bilden! Tankegången var typ: "Men åååååååh, fin!" sen: "Shit, vad lik Lenny!"

2008-12-25 @ 21:44:25
URL: http://skeppohoj.blogg.se/
Postat av: Lina

Nja.. det är en del som haft den.. men det är nog ingen fara då. Ytterst få som råkat ut för den :)

så kom kom kom!

Puss

2008-12-31 @ 00:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0