kvällskvist.



Min mage spänner riktigt mycket nu och det känns som om den ska gå sönder. Ungefär som när man ätit alldeles för mycket och inte kan röra sig. Det är visserligen bara när jag drar efter andetag som obehaget kommer men det är kanske inte läge att sluta andas.
Lägger in två bilder eftersom sladden kommit fram. Den ena är en lampa som jag såg på Åhlens city för 2495:- (dvs alldeles för dyr för mig). Den andra föreställer ett par vinterskor som gärna skulle få hålla mina fötter varma i vinter.
         

Kommentarer
Postat av: Amelie

Magen är superfin ju! Lampan med (fast kanske på ett annat sätt haha), fast jag skulle nog vara rädd för att pajja den. Dessutom så har jag någon sida som tycker att det är onödigt med så dyra saker som inte borde vara så dyra. If you catch my drift, som Simon brukar säga.

2008-12-04 @ 00:58:05
URL: http://skeppohoj.blogg.se/
Postat av: Karin

åh..det där mönstret som är på lampan finns i tyg med..funderade på att köpa det förut och göra en tygtavla..=)..men det bidde inte så

2008-12-04 @ 06:00:08
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: mamma

jätte fin mage Emma!!!förstår att det känns tungt,men snart får du belöningen....Lampan var fin men gud över 2000,lite väl dyrt.Skorna verkar sköna,var dom dyra?? puss kram

2008-12-04 @ 08:51:03
Postat av: Karin

jag tycker också att du har fin mage..ju..=)

2008-12-04 @ 16:27:52
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Vonka

Vilken superfin mage!! Tänk att där inne ligger er lilla bebis :D Så sjukt häftigt, väntar så på att h*n kommer!

2008-12-04 @ 16:56:59
Postat av: Emma

Amelie: Nä jag vet, den är alldeles för dyr. Men det är jobbigt att hitta så fina saker, den liksom sätter sig kvar i tanken trots att man inte vill. Precis som Womanizer med Britney Spears :S



Vonka: Jaa, hur kul som helst! Kanske vi kan ordna playdate med lille Alvin i januari!?



Karin: Tyg? På åhlens? Absolut värt att kolla upp, minns du vad det kostade per meter? Vet du, jag tänkte faktiskt på dig när jag såg lampan. Säkert för att du ska till Japan. Morr.



Mamma: Ja alldeles för dyr men fin att titta på! Skorna kostade 800:- tror jag, det är väl vad skor brukar kosta? Kanske jultomten kommer med ett par ;)

2008-12-04 @ 19:36:47
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Karin

nee..jag kollade aldrig på priset tyvärr..men det går säkert på dyra pengar per meter..men det är nog billigare än lampan iaf..=)..kolla om det finns kvar..jag har för mig att jag såg det i somras eller nåt..det borde ju finnas kvar där på tygavdelningen..om dom nu har en sån lampa med..

2008-12-04 @ 19:50:17
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Vonka

wohoo, playdate. Ja det låter ju superkul! :)

2008-12-05 @ 10:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0