min kära mor borde sluta läsa min blogg.

Ialla fall för tillfället. Anledningen är att hon inte alls vill veta när jag får värkar eller när det är dags för mig att åka in till förlossningen. Det ligger inte på något vis något dumt i det, hon är bara en väldigt orolig mamma. En snäll, god men orolig mamma. Jag har ju lovat vänner att uppdatera bloggen när saker börjar hända så det känns väl dumt att inte göra det? Jag får se hur jag gör..

För tillfället skriver jag inte mycket mer än att jag aldrig mer ska lyssna på andra gravida kvinnors mysiga upplevelser av graviditet, förvärkar & riktiga värkar. Det stämmer inte alls nämligen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker inte att du ska svika dina vänner älskling,klart att du ska fortsätta skriva din blogg,mamma måste sluta larva sig...usch vilken larvig mamma du har...Kom nu baby.....vi väntar sååååå på dig

2008-12-19 @ 10:11:10
Postat av: Lollsan

Så du menar alltså att du har värkar nu???



Spännande.. hoppas de går fint!!!



Kram

2008-12-19 @ 11:06:51
Postat av: mamma

jag fattade noll....äntligen är han härGud så underbart

2008-12-19 @ 12:42:16
Postat av: Lollsan

Va vad är de du säger Peggy???? Har Emma fått en son???

2008-12-19 @ 14:12:48
Postat av: mamma

ja emma har en pojke

allt har gått fort och bra i förmiddags mamma och barn mår bra

2008-12-19 @ 14:25:54
Postat av: Karin

grattis gumman!!..ja jag kan inte låta bli att säga det igen..såååå..nu vill vi se bilder..nununu..=)..fast det är okej att komma hem först förstås..=) kraaaam

2008-12-19 @ 15:22:38
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Vonka

GRATTIS EMMIS!!! Gud va kul, nu har prinsen kommit! Jag som skulle ringa dig idag och kolla om det var på g :) Hihi, det hann jag ju inte. Snabb kille det där du!

2008-12-19 @ 18:23:58
URL: http://alvincaspian.bilddagboken.se
Postat av: Lollsan

Å grattis till mamma, pappa å mormor!!!!



Mys på så mycke ni bara kan nu.



Kramar i massor

2008-12-19 @ 19:21:20
Postat av: AM

Grattis! Dä va väl en finemang julklapp Emma! Kram på er!

2008-12-19 @ 21:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0