Dalarna

There's no such thing as Dalarna. Åkte hit i går för att hälsa på min arbetande sambo, Kajsa & Mona och jag älskar verkligen Ludvika. Inte staden i sig, utan mer atmosfären. Människorna är inte heller särskilt spännade & roliga (förlåt) men det är något annat som lugnar själen. Det kan vara bilfärden hit, för landskapet är helt fantastiskt. Eller det händelselösa city som finns med bl.a ett mysigt Åhléns, god öl och mat på Tant Selmas eller en Falafelrulle på Monte Carlo där man alltid möts av ett leende från Tony.
Jag ska dock aldrig mer bosätta mig här, sist höll det bara i drygt 5 månader tills jag flydde till Västerås. Jag fick panik. Men såhär då&då är precis lagom.


image20


Kommentarer
Postat av: Karin

det är ungefär så jag känner för Avesta med..är helt okej att åka dit ibland, men kommer aldrig bosätta mig där

2008-03-01 @ 16:40:52
URL: http://litenbrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0