Lördag

Hela dagen har gått till återhämtning av all energi jag gjorde av med på konferensresan. Det finns egentligen mycket att skriva men det är nog sannolikt ointressant för de flesta läsare. Båtresorna har gått bra trots sjögång och klaustrofobiska hytter, studiebesöken på de lettiska sjukhusen var deprimerande men ändå lärorika. Riga som stad är alldeles fantastiskt vacker även fast jag inte shoppat något annat än ätbara ting. Jag har lärt mig dricka alkoholfria drinkar som Pineapple dream och Virgin Mojito.¨

Har alldeles precis beställt en sådan här:


Kommentarer
Postat av: Karin

jag vill ju veeeeeta ju!..=) hoppas alla var snälla =)



jag vill ha stor platt tv med..villhavillha =)

2008-06-15 @ 10:43:47
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0