förbannad

Jag blir riktigt jävla förbannad emellanåt, som i morse tex. Min sambo skickar ett sms där det står: "Vi har haft inbrott i vår bil.." . De hade snott lite grejjor till bilstereon och länsat bilen på alla skivor. Till saken hör att jag varit bortrest alldeles precis och därmed tagit ner alla mina bästa skivor till bilen eftersom jag kört bil ensam ca 60 mil.
Dessutom hade jag varit så osmart och glömt min väska i bilen så den hade de såklart tagit med sig. Väskan känns absolut värst. En supersnygg Jenny Hellström-väska som jag alltid har när jag åker iväg någonstans. Och återigen, eftersom jag varit bortrest hade jag ju packat ner alla mina bästa kläder, däribland min jättesköna och snygga jeanskjol. Mitt enda klädesplagg som passar till precis allt.
Kunde de inte ha stulit hela bilen likagärna? De hade visst försökt men idioterna klarade väl inte ens av det.
image26
Nu ska jag åka och tröstshoppa lite, för pengar jag egentligen inte har råd att spendera.

Kommentarer
Postat av: Karin

näääääeee..va lessen man blir =(

2008-03-03 @ 15:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0