Home sweet home..

Nyss hemkommen från Västerås, det blev lite senare än planerat. Helgen har varit finfin och vistelsen gjorde gott för själen. Jag har hunnit med lite shopping, långa promenader, film och en hel del slappande. Jag har träffat vänner och unnat mig lyxig alkohol uppe i Skybar, unnat mig mindre lyxig alkohol på bill&bobs och återlevt det goda Västeråslivet. Jag har träffat några fina vänner och fina bekanta och även mindre fina bekanta. Fulla sådana som jag nästan förträngt, ohyfsade sådana som ignorerar min sambo tio centimeter bort och en sådan människa av den svartsjuka typen. En sådan människa som för andra gången funnit mina sloppy seconds och av någon anledning har tid&energi att ogilla mig. Jag kunde inte annat än hälsa och vara trevlig. Någonstans är det ju smickrande att tjejjer går i mina gamla fotspår. haha.

Hotell är underskattat, ett tillfälle där jag kan slappna av och varva ner, där jag kan glömma mina neuroser och bara vara. För första gången på länge har jag kunnat sova en hel natt utan att vakna i tid och otid. Men som alltid måste jag säga "borta bra men hemma bäst".

Karin, ska du flytta med mig tillbaka till Västerås snart då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0