Melodifestival

Jag har varit hemma drygt en timme efter att ha jobbat kväll. Planen var att för första gången på evigheter kolla på Melodifestivalen men jag hann bara se slutet. Charlotte Perelli och Linda Bengtzing vann denhär omgången vilket inte ens för mig känns otippat? Vari ligger spänningen med programmet? Och har det inte blivit lite långdraget med alla dessa deltävlingar och andra chansen etc?
Nåväl. Jag hade bara velat se Sibel och Fronda, för att se vad de hade att bidra med. Ryktena säger dock att de inte var särskilt spännande men jag ska ändå kolla upp.
Förresten, kan någon tala om för mig vad skillnaden är mellan melodifestivalen och schlagerfestivalen?


Kommentarer
Postat av: Ameli & Emelie

Jag höll på Charlotte och på Sibel. Skulle ha varit kul om Sibel hade gått direkt till final. Men hon gick iaf till andra chansen :) Vad tyckte du om Sibels låt sen?

2008-03-01 @ 21:53:43
URL: http://lifeasblondes.blogg.se
Postat av: Emma

Jag gillade sibels låt! Andra chansen var ju rätt bra ändå, det känns som hon borde gå hem bättre hos folket än E-type, eller?

2008-03-01 @ 22:01:04
URL: http://milkandapples.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0