.x#!?@¤..

Gårdagen blev trevlig men inte alls som jag hade planerat den. Jag åkte in till city på förmiddagen för att fika med en kompis, hon drog sig ur precis då jag satte mig på tunnelbanan men jag tänkte att ´det var lika bra att åka in ändå. Jag vaccinerade mig inför vår resa, shoppade lite och bara strosade runt. Planen var även att gå till Debaser medis med Hanna för att se Firefox AK, ingen av oss var dock särskilt motiverade så vi gick till Ellora och åt mat och drack öl. Kvällen avslutades på Marie Laveau där ytterligare öl slank ner. Vi sprang även in i Gabriel, kul såklart.

Min vän Hanna är en sådan människa som nästintill saknar tidsuppfattning, vilket i kombination med att jag är neurotisk och alltid tidig, brukar sluta med att jag får vänta. Att vänta runt 15-20 minuter är mer eller mindre standard. Igår däremot hände något fantastiskt. Hanna ringde mig 5 minuter innan avtalad tid och sa att hon redan var på tunnelbaneperrongen och väntade på mig (jag hade dessutom varit modig nog att ta tunnelbana så jag skulle vara framme endast två minuter innan). Över detta lät hon fullständigt lyrisk, euforsik och var jäkligt stolt över att hon lyckats med denna bedrift första gången någonsin! När jag väl kliver av vid Zinkensdamm hittar jag ingen Hanna, hon hade lyckats med att misstolka min platsbeskrivning och stog och väntade vid fel station. Dethär blev en lång histora för att berätta att Hanna är så underbart rolig och så underbart mycket Hanna.

P.s. Min sladd för bildöverföring till datorn är på villovägar, därav avsaknaden av bilder.

Kommentarer
Postat av: Karin

hehehe..=) stackarn

2008-03-29 @ 21:35:23
URL: http://litenbrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0