fredagsmys

Dagen har jag spenderat med välförtjänt sovmorgon, röj på balkongen och date med Maria. Vi  shoppade grejer till min balkongpimpning och fikade i solen. Fika hör till en av mina absoluta favoritsysselsättningar och det särskilt på våren och sommaren. Jag tackade adjö till strumpor imorse vilket då resulterade i världens skoskav, jag vet inte om det beror på 3 veckors flipflopanvändande eller en hel vinters isolering i strumpor. Ont gör det i vilket fall.
På kvällskvisten roade jag mig med att läsa Karins blogg om användandet av cykelhjälm. Väldigt underhållande diskussion, dels från Karins sida, dels från en annan människas lustiga argument.
En annan lite mindre roande situation uppstod i kväll när jag hörde mina ovanboende grannar ha (relativt högljutt) sex på balkongen. Visst, vårkänslor och sex i all ära men om man inte kan hålla sig lite tyst så kanske inte balkongen? Jag får men för livet av såntdär och kommer inte kunna se mina grannar i ögonen utan att rodna. Ungefär så.

Även helgen bjuder på ledighet så imorgon tar jag första bästa tåg (nästan) till Västerås för att träffa nedanstående donna. Vi ska shoppa (hoppas jag), luncha och lapa sol. Long time no see, ska verkligen bli trevligt.

image66

Kommentarer
Postat av: Karin

är det samma grannar som brukar stöka runt på natten med och smälla i dörrar?...trevliga grannar =)

2008-05-09 @ 23:33:43
URL: http://litenbrun.blogg.se
Postat av: Emma

Oh yes, det är samma grannar. För tillfället håller jag på och kollar efter ny bostad, inte för att vi ska flytta just nuuu eller så men ibland önskar man!

2008-05-10 @ 22:20:40
URL: http://milkandapples.blogg.se
Postat av: Karin

jo det är klart man gör det..om jag fick/kunde så skulle vi skaffa en trea eller fyra nuuu..=)

2008-05-11 @ 12:05:42
URL: http://litenbrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0