lördag.

Är det inte typiskt att min lediga dag inte känns särskilt ledig, fastän jag inte gjort något vettigt? Sovmorgon, tåg till Sala för att hämta en bil, hämta Lenny i Västerås och äta falafelpizza på Amore, så vips är dagen slut! Himla onödigt tycker jag att dygnet inte har 30 timmar. Det enda som återstår av denna lördag är dålig teve och en halv lite fanta.
Min högra överarm värker, anledningen heter Thomas. Han var dum igår. La in en bild på honom här men han tvingade mig att ta bort den, han är rädd att få massa groupies efter sig, säger han.

Kommentarer
Postat av: Karin

eller..det kanske var tvärtom..han kanske var rädd att skrämma bort alla groupiesarna han har..hehehe..(nu vet ju inte ens jag vem det är..men ändå) =)

2008-05-18 @ 08:50:26
URL: http://litenbrun.blogg.se
Postat av: Emma

Haha det var ju såklart SÅÅ det var, jag ska påminna honom om det :)

2008-05-18 @ 10:42:38
URL: http://milkandapples.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0