Lördagsaktivitet.

Precis som planerat tog jag ett tidigt tåk till Västerås för att träffa Veronica. Vi ägnade oss åt somriga aktiviteter som (liten) promenad, glass på Sigmatorget, fruktinköp på Stora torget och vandring upp till Djäkneberget. Väl där uppe träffade vi Hanna & Claes som var uppstyrda med picnicfilt, grill, you name it.. Vi gassade i riktig sommarvärme, precis lagom för att inte bli svettig men ändå tillräckligt för att locka fram ytterligare några fräknar. Västerås på sommaren är oslagbart (nästan), inte så konstigt att jag får "hemlängtan" emellanåt. Veronica var pigg och fräsch med sin lilla utstående graviditetsmage <3

Lite senare framåt kvällningen gick jag ner till Grill&Bar (?) för att träffa Johan och Lenny, de hinkade öl medan jag är mer förståndig och drack en cola. Sent tåg hem till Stockholm där det stog en soffa som skrek efter lite sked.

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0