onsdag.

Idag är inte en av mina bättre dagar direkt, så alla försök att muntra upp mig mottages tacksamt! Vi hade ett utdraget sjuksköterskemöte på jobbet, jag fastnade i trafiken hem (1 timma) pga statsbesök, blev rejält utskälld av en polis som spärrat av vägen, mår illa, vårt fackförbund har slutit ett avtal jag inte är nöjd med och jag får panik bara av tanken på min ena förälder. Jag är gräsänka och jag vill ha hem min sambo nu, jag behöver någon som klappar mig på håret och säger att allt blir bra, jag behöver skeda och höra någon andas alldeles bredvid mig.

Kommentarer
Postat av: Karin

poliser kan vara ena surpuppor faktiskt..I know. Är inte heller nöjd med avtalet, men samtidigt...vi har liksom allt emot oss, en strejk är inget som biter, det krävs uppsägningar tror jag, bokstavligen dra ifrån jobbet, alternativt byta arbetsgivare till privat och jobba upp sin lön på det viset.

Hoppas du mår bättre imorrn och kan njuta av din lediga dag..kram på sig =)

2008-05-28 @ 21:26:59
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0