onsdag

Har pratat med en kompis till mig om hennes situation på sin arbetsplats. Den är allt utom fin kan jag säga, och det enda råd hennes chef ger är "att bita ihop". Ska det vara så? Jag blir så upprörd.
För att prata om något lite roligare så ska jag den 21a maj på KTH Arkitekturskolas vårutställning, förra året blev jag verkligen imponerad och inspirerad. Självklart rann min inspiration ut i sanden men kanske inte i år? Vi får se. Blir hursomhelst kul att se vad Hanna åstadkommit under året som gått. Lägger in en bild på skolan, som förövrigt utsågs till Stockholms fulaste hus 2006 (av Svenska Dagbladet).
image73

13.00
Hade just ett ganska långt samtal med ett gammalt ex, ett samtal som kom helt oväntat. Det känns roligt, uppiggande och förlösande på något vis. Vi pratade om allt och inget, livet och petitesser, det som förvånade mig mest var att det var så lätt att prata. Som om vi aldrig upplevt allt detdär jobbiga för hundra år sedan. Det gjrode gott för själen, att kunna samtala om sådant jag normalt inte samtalar om, med någon som dessutom förstår mig. Dagens mest otippade.


Kommentarer
Postat av: Sannah

Hej! Vill du ha en ny bloggdesign? Tycker du om designen i inlägget på min blogg? Skriv i så fall en kommentar så kanske just Du får den :)

2008-05-14 @ 12:30:47
URL: http://saanzil.blogg.se
Postat av: Karin

ja det är lite ironiskt med Arkitekturhuset..som faktiskt är jäkligt fult..=)

2008-05-18 @ 08:51:43
URL: http://litenbrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0