Söndagsumgänge.

Uppe med tuppen för att städa balkongen, resultatet blev ju över förväntan. Den här sommaren kommer balkongen utnyttjas till fullo! Efter att vi ätit en god frukost åkte vi in till Hornstull och kikade runt på "Street", självklart med hunden som sällskap. Det var länge sedan jag var där och det var synd att jag inte hade med mig några kontanter. På street finns det alltid nåt att köpa, och jag brukar i stort sett aldrig ha med mig pengar när jag går dit. Smart.
Vi promenerade längs vattnet i Årstaviken och jag tänkte precis som i lördags "Stockholm är oslagbart", den totala sanningen kanske borde vara "sommaren är oslagbar". Men jag vet inte. Reggaecafét var av någon anledning stängt vilket var synd, istället promenerade vi ytterligare för att i slutändan hamna på Hermans, ett vegetariskt matcaf'e för er som inte visste. Absolut ett ställe jag rekommenderar, vill ni ha sällskap är jag heller inte svårflörtad. På onsdagar tex är all mat vegansk. Efter lite andra blandade aktiviteter avslutades kvällen med lite mer mat, nämligen grillning. Inte så vidare romantiskt kanske eftersom vi satt på vår egen gård men maten smakar likadant vart man än grillar.
Lägger upp bilder från Hermans men som vanligt glömmer jag bort att ta kort tills tillriken är barskrapad :).

                             


Kommentarer
Postat av: Karin

såg riktigt mysigt ut där..med utsikt mot vatten å grejer =)

2008-05-12 @ 22:02:05
URL: http://litenbrun.blogg.se
Postat av: Emma

Karin: Det är jättemysigt, man ser över till Gröna lund bl.a. Och när man har ätit sig proppmätt kan man lägga sig i en hängmatta i trädgården och dricka läsk. Följ med mig dit nån gång vettja.

2008-05-13 @ 12:03:46
URL: http://milkandapples.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0