20 dagar.

Att Swedbank här i mitt centrum inte har någon mynthantering tycker jag är idiotiskt. Om inte banken kan ta emot mina pengar, vem ska då göra det? Jag känner inte för att släpa 1400:- i mynt i kollektivtrafiken för att ta mig till någon annan bank, så pengarna får snällt ligga kvar i min burk härhemma. Appropå burkar har jag efter idag halva frysen full med lussekatter, väldigt tråkigt att göra men väldigt goda att äta. Anledningen är att resten av veckan kantas av många besök, och vad är trevligare än hembakt?
En annan trevlig vardagssak jag älskar är Lennys morgonpussar, trots den starka eftersmaken av kaffe. Mer kärlek åt folket!

Kommentarer
Postat av: Vonka

Jag vill också ha lussekatter!! Gud, ska jag ge mig på en bakdag kanske?? Passar ju onekligen fint nu till advent...hmm, kanske, kanske.



Va kul med din mamma...du måste hälsa och gratta henne till utmärkelsen :)



Va roligt att ni fått vagnen också! Snart ligger den lille där i :D

2008-11-26 @ 10:18:29
Postat av: Lina

Du har inte uppdaterat om dagen ännu så säger det här... Så kul att du kom förbi idag! :)

Puss

2008-11-26 @ 20:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0