bebisprylar.

Min systers besök uteblev idag eftersom hennes lille son kräktes i bilen på väg hit. Även på mitt jobb förresten sa de att magsjukevirus härjar på Karolinska så jag hoppas för allt i världen att jag slipper kräksjukan i år. Annars är läget precis som vanligt, möjligen lite mer nedstämt eftersom all snö är borta, men på det stora hela precis som vanligt. Har inte mycket att skriva idag men jag tänkte istället lägga in två bilder, för de enstaka få som är nyfikna :)

         

Spjälsängen är monterad men ännu inte bäddad eftersom jag måste tvätta alla textilier innan de används. Får även passa på att ursäkta för den icke-bäddade sängen.
Den finfina vagnen i all sin prakt, som jag sa till Angelica så är jag supernöjd bara bebisen får plats i den. Liggutrymmet är inte det största..

Kommentarer
Postat av: mamma

ah så fint det blev med sängen och vagnen.Klart att du får plats med baby,tror du att dom tillverkar barnvagnar bara för pytte baby s.Nej då raring klart du får plats.Puss

2008-11-27 @ 21:05:19
Postat av: Lollsan

Å va mysigt. Vagnen e ju toppen fin, precis min färgsmak :-) Å du ska se att bebisen får plats även om den kommer ha massor me kläder på sig nu när de blir kallt.



Allt bra me du?Håller tummarna för att du inte ska bli sjuk.



Kramis

2008-11-27 @ 22:20:53
Postat av: Karin

åh..men vagnen är ju brun i alla fall..=)..det är ju det viktigaste ;)..



2008-11-28 @ 05:48:47
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Emma

Karin: Ja precis, färgen är viktigast! Jag håller brunt lika varmt om hjärtat som duu



Lollo: Åh visst är den fin!? Min pappa har gett mig hundra kommentarer att jag var dum som köpte med svängbara framhjul men det borde väl funka? Vad har ni?



Annars är allt fint här, jag håller mig inne och tar det lugnt.

kram

2008-11-28 @ 17:34:01
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Lollsan

Nej de e inget fel att ha svänghjul. Ni bor ju för sjutton i storstan :-)



Vi har bytt vagn nu men hade tidigare en Emmaljunga city cross, vilket jag ångrar. Hade velat ha en mindre å smidigare typ som er. Visst va den bra att köra här ute på landet å så men lite tråkig kan jag tycka.

Nu har vi en Emmaljunga scooter å e super nöjd, blir ju bara mindre vagnåkning här då Rasmus går å föredrar kundvagnar när vi e iväg.



Vila på du gummsan.

kram

2008-11-28 @ 21:20:41
Postat av: Emma

Lollo: Ah men Emmaljunga är ju bra, det var egentligen mitt första val, sen var vi inne på Brio också men de kändes så onödigt breda.



Så Rasmus är uppe och springer för det mesta? :) Han är så himla söt!

2008-11-28 @ 22:53:56
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0