fredagskväll.


Ja dethär med att vara gravid är inte så lätt och roligt alla dagar. Idag slog verkligen alla rekord och jag känner mig fortfarande konstig. Jag är inte upplagd för något annat än att sitta i soffan, äta något onyttigt och kanske gråta en skvätt. Det kanske är läge att tacka min kära mor för att hon är så snäll och ställer upp för mig trots att jag ringer och väcker henne i ottan, helt hysterisk. Puss till dig.

Update 01.15
Hatten av för personalen på Förlossningen, huddinge sjukhus. No need to worries dock, vi mår bra.

Kommentarer
Postat av: MAMMA

KOMMER ALTID ATT FINNAS FÖR DIG,BARA SÅ DU VET.oCH DU FÅR ALTID RINGA NÄR DU VILL PUSS

2008-11-07 @ 20:21:57
Postat av: mamma

skönt älskade,nu kan jag jobba med glädje idag,ring mig när du ser detta puss

2008-11-08 @ 06:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0