fredagstristess.

Snart är alla bebistextilier tvättade och vikta vilket betyder att jag snart är klar med alla förberedelser. Fredagskvällen kommer bli tråkig eftersom min sambo måste jobba över ikväll och jag har ingen ork i kroppen att ta mig utanför dörren. Har jag tur kanske det visas något bra på tv, annars får jag roa mig på annat sätt.
I morgon får jag besök av min kära mor och på kvällen ska jag ut och äta middag med Lennys familj, tanken är att vi ska fira hans systers 30-årsdag och sånt är ju alltid trevligt.
Om det finns någon av er där ute som har tråkigt så får ni gärna prova dethär receptet på chokladglöggstårta. Hade själv tänkt baka den framöver men om någon annan hinner så kan ni ju kolla om den är värd att bakas!


Jag gillar verkligen doften av nytvättat, eller rättare sagt doften av sköljmedel. Särskilt alla blå sköljmedel (spelar ingen roll vilket märke), de är absolut godast!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Jag såg på Martha Stewart någon gång att det tydligen är väldigt bra att hänga kläder på tork runtom i hemmet, för att sköljmedlet återfuktar huden. Bara plus med andra ord.

2008-11-28 @ 22:06:05
URL: http://skeppohoj.blogg.se/
Postat av: Emma

Ooh är det sant? Det kanske är det, snarare än Clerasil, som är botemedlet på min inte-så-modelliga-hy?

2008-11-28 @ 22:52:23
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0