jäktig ledighet.

Inte hade jag kunnat tro att det var så mycket som måste göras innan bebisen anländer. Saker som ska köpas, saker som måste ordnas och struktureras här hemma. Jag har känt mig stressad över det här den sista tiden så idag beslöt jag mig för att skriva två listor (en för inhandling och en att-göra-lista). Resultatet blev ju väldigt fint och strukturerat men jag blev ju bara ännu mer stressad över att listorna är så långa! Jag skrev min mor ett sms och bad om lite hjälp nästa vecka så förhoppningsvis kommer hon hit. Nästa vecka blir för övrigt en osocial vecka där jag inte ska göra några större utsvävningar utan bara vara hemma. Den som vill ses får faktiskt komma hem till mig och hjälpa till :).

Annars mår jag fint. Lite ont i bäckenet och sammndragningar men det överlever jag såklart. Dock hade en simtur gjort susen, så antingen i helgen eller nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0