kistamässan.

Syfestivalen som jag och min svärmor besökte i Kista igår var verkligen trevlig och inspirerande. Det fanns en intensivkurs i hur man syr egna underkläder som jag hade velat gå men hade varken tid eller råd till det. Alltså får jag hålla mig till det jag kan, dvs väldigt väldigt enkla saker.
Lenny har åkt till Norrköping med jobbet idag så jag är ensam hemma, har inte riktigt planerat hur min dag ska se ut men just nu känner jag för just ingenting. Eventuellt måla några lager färg på innerdörrarna men inte mer än så.

Update 22.24
Det har varit en riktigt tråkig kväll, kanske en av de tråkigaste på evigheter. Jag har försökt roa mig med att läsa lite bloggar och slötitta på teve. Lördagar brukar dock ha ett jäkligt skralt utbud av program och filmer vilket i sig är hur dumt som helst. Det är ju på lördagar många är lediga och sitter hemma. Eller så är det så att alla andra människor gör saker på lördagar utom jag, som sitter hemma. Jag har legat i soffan och klappat mig på magen, funderat på om det är en liten pojke eller flicka som ligger där inne. Inatt när jag var inne en sväng på förlossningen gjorde läkaren ett ultraljud för att kolla flödesmätning på bebisens hjärta. Med i rummet var också en barnmorska som råkade (vad vi tror) försäga sig om barnets kön. Om så var fallet så blir det en pojke. För oss spelar det verkligen ingen roll vad det blir men klart en annan är nyfiken!

Update 22.49
Hade jag haft 1399:- till övers hade jag köpt domhär skorna. Inte till mig men till min sambo, han är mer bling än jag.

Kommentarer
Postat av: Karin

jag tror ju att det är en pojke..så det är nog en pojke..=)

2008-11-09 @ 05:43:26
URL: http://litenbrun.blogg.se/hittabalans/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0