spontan afton.

Idag har jag varit hemma hos Sussie och hälsat på. Som vanligt gjorde vi inget mer än att prata, fika och umgås. Alldeles lagom med andra ord. När jag skulle åka hem såg jag att det i hennes hus låg en italiensk restaurang som såg jättemysig ut, menyn hade några vegetariska alternativ och belysningen var dunkel. När sambon slutade jobba bestämde vi oss lite spontant sådär att faktiskt gå ut och äta eftersom det var så länge sen vi åt ute. Sagt och gjort. Vi åt vitlöksbröd till förrätt, pizza och pasta som huvudrätt och drack cola/öl till maten. Lokalen var mysig, personalen trevlig, god service och maten verkligen hur god som helst. Stället hette O'Pizzicato och ligger på Swedenborgsgatan precis vid Södra station, dit tycker jag ni ska gå om tillfälle ges.

Nu är det obligatorisk avslappning som står på agendan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0