tar mig råd.

Både igår och idag har jag mått rätt risigt, förutom den vanliga tröttheten i kroppen har jag känt mig yr och mestadels bara legat i sängen. Enda gången jag gått upp är när jag gått ut med hunden eller kånkat mig till kylen för att hämta något ätbart. Men, tänkte jag, det kanske kan vara bra att komma ut lite eftersom det ändå är fredagskväll. Jag ska spendera mina sista 212:- på att äta middag på Hermans. Det känns som om man borde unna sig lite trevligheter medan man kan. Visserligen är det 24 dagar kvar till BF men man vet ju aldrig! Så, planen är att åka in till söder och möta upp sin sambo när han slutat jobba vid kl 18. Ikväll är ett utmärkt tillfälle att ha på mig min nya tröja/klänning som jag köpte på Monki dessutom. Excellent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0