stiltje.

Nu har jag precis kommit hem från ett besök hos min barnmorska. Denhär gången var jag väldigt frågvis och jag känner mig faktiskt mycket lugnare. Magen mätte ståtliga 31 cm vilket är 1 cm över medelmåttet. Hjärtat tickade på i en puls på 140 slag/minut och det är lika fantastiskt varje gång att få höra bebisens hjärtslag. Nu har jag precis avklarat 32 fullgångna veckor av 40 veckor totalt.
Annars råder det stiltje i Hägersten, inte mycket som händer. Jag är mer är pank så jag borde egentligen inte göra annat än att isolera mig i lägenheten. Trots detta hoppas jag på en dejt med Amelie i morgon och Maria senare i veckan. Igår tömde jag sparbössan och spenderade nästintill varenda krona på en microvågsugn. Ja, jag vet. Jag har alltid varit den som förkastat hela grejjen med micro men nu kände jag att det var på tiden. Vem tackar nej till micropopcorn med smörsmak egentligen? Eler upptinade bullar?


Kommentarer
Postat av: Karin

kläm ut bebisen nu så du kan börja jobba igen..seså!!..vi miss ju!..=)

2008-10-20 @ 20:42:27
URL: http://litenbrun.blogg.se/hittabalans/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0