Karma?

Något annat som förresten kantat min vardag senaste tiden är alt mitt skryt. Jag tror jag skryter om det mesta faktiskt men det brukar slå tillbaka. "Jag blir aldrig sjuk, mitt immunförsvar är som fort knox" slutade med en brakförkylning som höll i sig över en vecka. Med citatet "Mina jobbhelger är alltid superlugna, det händer nästan aldrig någonting" inledde jag min sista helg och köpte till och med med mig en tidning till jobbet. Hur det slutade? Såklart fick jag uppleva en riktigt tung helg med flera timmars stående och ganska mycket stress.
Jag och Hanna satt och kollade på gravida kvinnor på söder  och skrattade litegrann åt den vaggande gången som många tycks ägna sig åt. "Jag är minst lika gravid som henne och inte går väl jag sådär konstigt!" VIPS, och vem går inte "pingvingången" om inte lilla jag?
Är det inte typiskt? Eller bara dålig karma?

I make stupid mistakes so you don´t have to.

Kommentarer
Postat av: Kajsan

Pingvingång är ju jättegulligt! Ska bli kul att se den när du kommer till Dalarna :o) Kram

2008-09-24 @ 10:16:17
Postat av: Amelie

Jinx kallas det, känner igen det så jäkla väl!

2008-09-24 @ 12:13:57
URL: http://skeppohoj.blogg.se/
Postat av: Gustav

Jag vill se din pingvingång! Jag tänkte ringa dig för någon dag sedan, men så såg jag till min för förskräckelse att ditt nummer inte fanns med i min nya mobil. Du får jättegärna ringa nån dag (0707-956646) om det så bara är för att prata eller boka häng. Stora kramar!

2008-09-28 @ 13:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0