neuroser.

Efter att ha sett "Rent hus" häromdagen fick jag lite panik och städmanier. Vet du hur mycket bakterier och ohyra som bor i din lägenhet? Jag vet inte exakt men det är äckligt. Så igår tömde jag ur kyl och skafferi och rengjorde grundligt, först med Ajax och sedan med Yes. Till min lycka hittade jag inte ett spår av något äckligt men det känns ju skönt att ha det gjort. Även fast vår lägenhet kanske inte är att jämföra med de i "Rent hus".

Idag ligger jag hemma och är sjuk, förkyld närmare bestämt. Där fick man för att jag satt och skröt på jobbet igår om mitt oigenomträngliga immunförsvar.

Kommentarer
Postat av: Karin

ja..C sa att du sa ju igår att du var så pigg..jag bara väntar på att åka på en brakförkylning jag med..har inte varit förkyld på 2 år tror jag..ska man tolka det som ett gott tecken..eller ett..vänta bara...=)

2008-09-09 @ 17:24:41
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Vonka

hihi, ja visst är det där programmet superbra för städmanin! Efter att jag kollat på det sist tvättade jag alla sänggrejer, hugo säng, alla hans leksaker, dammsög madrassen och tvättade madrasskyddet. Kändes så skönt efteråt! Tycker den blonda tanten är så söööt!



Jag är oxå förkyld nu...snorar och nyser. Inge kul alls...blir massa koppar te och varm choklad :-)



Kram!!

2008-09-10 @ 10:30:45
Postat av: Emma

Karin: Haha ja jag fick ju vad jag förtjänade, men jag ska åter till jobbet i morgon. Inte för att jag är direkt frisk men jag måste fixa lite med papper..



Vonka: Stackare, visst är det extra jobbigt med graviditet OCH förkylning? Hoppas jag är frisk till fredag, ska äta lunch hemma hos Sussie.

2008-09-10 @ 22:03:05
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0