Sleepyhead.

Så trött som jag varit idag har jag jag sällan varit. Jobbet gick an men jag höll på att tuppa av på tunnelbanan. Väl hemma hade jag tänkt gå och lägga mig men min sambo hade besök så då kan jag ju inte vara så osocial. Uppfostrad som man är. Imorgon väntar som tidigare nämnts Västerås med min mor, ska bli skönt att komma iväg lite. Shopping känns lite smidigare i småstäder också, det kräver ingen planering och det är gångavstånd överallt (nästan).
Jag drömde i natt att jag gifte mig i Paris, det hade varit mysigt. Jag la fram förslaget till min sambo men vi har inte ekonomi för något franskt bröllop. Det var ju synd.

Kommentarer
Postat av: Karin

tjoho!..du..bara ett tips..såg att stalands i kungens kurva hade stringhyllor, vet iofs inte vad dom kostar, men i alla fall, såg annons i metro idag och tänkte på dig då =)

2008-09-19 @ 22:25:22
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh tack för tipset, såg också annonsen. Men så idag ringde min sambos farmor som hade hittat en i sitt förråd :)

2008-09-21 @ 20:56:37
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0