dethär med att bajs..

..är roligt, det kan få de flesta föräldrar att nicka instämmande. Alltså måste jag berätta det äckliga som hände för två minuter sen.

Jag sitter vid datorn med Viggo fullt påklädd i mitt knä (återigen dethär med good parenting...) så att även han sitter vänd framåt. Och så smäller det till i blöjan som det brukar när han uträttar behov nr 2. Det som var anmärkningsvärt var att jag kände ett stänk på överläppen.. Ja, av bajs alltså. Hur mycket fart är det inte på bajsen om det trycks upp på ryggen, igenom kläderna och så någon decimeter upp till min läpp??

I vanlgia fall brukar jag klippa sönder bodyn när dethär hände men just idag var det mitt favoritplagg så icke.

Kommentarer
Postat av: Caroline

hahahaha ååå vad kul!!

2009-04-16 @ 17:27:25
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Emma

Carro: Ja, tillräckligt kul för att få mig att fnissa i min ensamhet :)

Dessa ljuvliga bebisar..

2009-04-16 @ 19:46:33
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0