en ganska trött söndagskväll.

Jag börjar detta inlägg med att erkänna att jag haft fel gällande Brolle Jr. Som vissa av er vet så har han alltid varit som en nagel i ögat på mig (eller heter det "som en vagel i ögat"?). Hursomhelst. I lördags var jag på Buddy Holly tillsammans med Mona som kom långväga ändå från Dalarna.

Jag hade sett fram emot musikalen men var lite orolig för att Brolle skulle förstöra upplevelsen för mig men icke. Tvärtom blev jag nog lite förtjust i honom, sådär i smyg. Men egentligen så är det nog mer Buddy Holly jag blev förtjust i, flickaktig som jag är. Kvällen var väldigt lyckad, det var mer än väl spenderade slantar och mitt sällskap var så fint.

Nu undrar ni var Viggo höll hus va? Ja, nu ska ni få höra!! Pappa Lenny grejade kvällen och nattningen på alldeles egen hand. Inte så konstigt kan man tycka om man har ett barn som suger på napp eller somnar lite varstans, men att det gick så smärtfritt här hemma i Fruängen hade jag knappt vågat hoppas på. Annars är det bara mina titties som kan söva så dethär kan ju jämföras med ett mirakel. När jag kom hemstapplandes (av trötthet, inte alkohol) på sena kvällskvisten vaknade Viggo ganska omgående. Jag trodde jag var efterlängtad men han bara: "Yo mama, i don´t need you anymore". Riktigt så sa han inte, men i mitt huvud lät det så.


Kommentarer
Postat av: Karin

men kan det inte vara skönt att få lite egentid med?..=)

2009-04-20 @ 05:48:14
URL: http://www.soija.se/
Postat av: mona sundberg

ja tack för en fin kväll, lån av soffan och ja en jättefin helg över huvud taget. kramar Mona

2009-04-23 @ 20:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0