..och så blev det kväller.

Helgen har varit trevlig men hektisk, även fast vi egentligen inte gjort annat än att bara strosat runt. Nåväl. Först vill jag skryta om Viggos babyskills, t.ex kan han greppa och leka med sina fötter. Typ hela tiden och lika roligt varje gång.



Igår hände ytterligare något spännande. Mina svärföräldrar var bjudna till oss på middag och med sig hade de en barnstol som vi ställde vid bordet i köket. Vad är nu så fantastiskt med det då? Jo, han satt väldigt glad i den under hela middagen så mamma och pappa hade fria händer och kunde njuta av maten med gaffel OCH kniv. Dessutom gav vi honom smakportion för första gången och han tyckte verkligen det var gott (eller bara roligt)! Tyvär vägrar han fortfarande ersättning men mat är mat.
(Jag skulle kunna lägga in ett dussin bilder på första smakportionen eftersom han är så ljuvligt söt, men riktigt så dryg ska jag inte vara. Idag).

Den sista nyheten jag tänkte skvallra om är att vi köpt en ny vagn. Vi beställde ju en tidigare i veckan men igår hittade vi en likadan på blocket, oanvänd och fortfarande i emballaget! Vi hade tur att få köpa den så det blev 1540:- billigare än vi hade räknat med att få betala i butik. Det blev en mörkgrå/svart Bugaboo Cameleon, det känns fint.

Kommentarer
Postat av: vonka

Härliga bilder :) Nu åker han som den prins han är lille Viggo! Camen är verkligen supernice!

2009-04-26 @ 20:26:08
URL: http://unchickmama.blogspot.com/
Postat av: Emma

Vonka: Ja jag hoppas den blir bra. Dock är ju Viggo inte särskilt förtjust i att åka vagn (bland så många andra saker han inte gillar).. Han skriker mest om han är vaken i vagnen så då bir det till att bäääära. Tröttsamt emellanåt, men nu kan han iaf sitta lite bättre de gånger han är på gott humör! :)

2009-04-26 @ 20:49:22
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: mamma

oj det var mig en fin vagn,skönt för Viggo,han verkar ha gott om plats.Jaså det har börjat med smak prov på riktigt mat haha.Kul att han gillar det.Hoppas att han börjar gilla vagnen,så att du slipper bära honom.Snart bär det av till kalmar ,ska bli kul att få träffas

2009-04-27 @ 05:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0