om vi ändå...

...hade möjlighet att köpa en större lägenhet. Jag har alltid sagt att det känns onödigt med eget rum till Viggo det första året men jag har nu ändrat åsikt. Inte för att vi känner behov av ett eget rum, utan för att han sover så ytligt. När vi (smygandes) går och lägger oss på kvällen vaknar han till så det har många kvällar slutat med att jag sover på soffan och stackars Lenny sover på golvet.
Ja, jag vet! Jag är en usel flickvän men han tycker ryamattan är okej. faktiskt!

Nu har jag sett 2 lägenheter vi kan drömma om, visning i helgen på den ena. Denhär gången blir det nybygge för hela slanten.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad roligt att flytta! Hoppas lägenheten är fin!



2009-05-03 @ 08:46:25
URL: http://estherochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0