reklam.

Äntligen har jag blivit överbudad på Tradera, åtminstone på dedär tightsen jag inte alls ville ha. Det finns ett par andra byxor dock som jag banne mig ska ha! Viggo fick ett par likadana av  sin farmor men som nu är för små. De är det absolut finaste plagg han haft, hans farmor har verkligen god smak (dvs exakt samma som mig).

När vi ändå talar om Tradera så vill jag passa på att göra lite reklam för babykläder av märket "Estherochbosse". Träffade en vän på tunnelbanan häromdagen vars kompis syr dessa finfina kläder. Jag tycker ni ska gå in på denhär länken och klicka hem ett plagg eller två. Är man dessutom bosatt i Västerås tycker jag definitivt man ska sponsra andra Västeråsare. Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: vonka

Men Emma du måste ju varna känsliga innan du länkar till en sån där sida! Gud vilka fina grejer...ska nog shoppa lite...snart, kanske... :)

2009-04-23 @ 08:22:58
URL: http://unchickmama.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0