torsdag idag...

...och jag hade planerat att ta med mig Viggo och hälsa på mitt jobb. Precis som alla andra gånger jag planerat dethär så kommer någonting i vägen, det verkar som om något sätter krokben för mig?

Både jag och min sambo går hemma och knaprar Alvedon och Bafucin då vi har väldigt ont i halsen. Viggo var extremt kinkig och ledsen igår så jag antar att han också har ont. Han fick sig också en liten Alvedon inatt och efter det kunde han faktiskt sova lite (2 timmar i stöten men det är jag ju van vid numer). Vi ska alltså vara hemma och kurera vilket innebär att vi dessvärre kommer missa Olycksfallsinformationen på BVC idag. Jag vill verkligen dit men sjukliga bebisar är inte välkomna. Men han kanske inte smittar?

Kommentarer
Postat av: mamma

Ush så tråkigt med halsont.Hoppas att ni krya på er snart.Klok att vara hemma,varm te och honung gör susen.Pussa Viggo kram på dig Emma

2009-04-16 @ 09:00:20
Postat av: Karin

naj..hoppas ni kryar på er snart. Jag har iaf inte sagt nåt om att du ev skulle komma..så ingen behöver bli ledsen i ögat..förutom jag då..=)



2009-04-16 @ 10:09:25
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Emma

Karin: Åh, jag blir också lite ledsen i ögat faktiskt. Ännu en dag inomhus, suck. Men jag smiter nog ut på en promenad åtminstone.

2009-04-16 @ 10:11:05
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0