torsdag.

Snart dags för våra kvällsysslor och natta liten bebis. Förmiddagen har spenderats i Heron City tillsammans med Viggo och Lenny. Jag råkade få på mig spenderarbyxorna i morse för där köpte vi en ny vagn och åt buffé på PizzaHut, ni hör ju själva! Hann även med att hälsa på en kompis i Vårby, äta glass och promenera.

Åter hemma och är nöjd med vårt nya köp av barnvagn. Onödigt kan tyckas men det kan jag inte hålla med om. Små bebisar har man kanske bara en gång i livet så varför inte köpa det bästa? Om man ändå har så mycket pengar att man kan bada i dom menar jag :)

Behöver du eller någon du känner en barnvagn? Jag har en Teutonia Fun som jag använt endast i 4 månader. Håll ögon och öron öppna och hänvisa till mig.  


Kommentarer
Postat av: vonka

blev det en bugga?? Färg? :)

2009-04-24 @ 08:29:34
URL: http://unchickmama.blogspot.com/
Postat av: Emma

Vonka: Ja precis det blev en sån. Jag hoppas den blir bra, den är grå i basen och svart på toppen. Diskret och bra.



Kan inte du höra dig för om någon behöver köpa en Teutonia fun? Min är ju faktiskt jättefin :D

2009-04-24 @ 08:54:28
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0