Det är tur...

...att jag har en liten bebis hemma som kan sysselsätta mig när jag har tråkigt. Jag var snäll och tog med honom till kondiset och bjöd honom på lunch idag. Efter en stund fick vi sällskap av mamma K och baby L, för att ytterligare lite senare gå till BVC. Vi hade alltså haft en riktigt finfin dag.

Hur han tackar mig undrar ni? Som vanligt fick han krypa runt naken på vardagsrumsparketten för att lufta rumpan. Efter en stund kissar han för att sedan, likt en katt, försöka lapa i sig kisset. Jag bara: "Neeej! Ajaj!" och torkar upp med papper (som han får tag i och börjar tugga i sig).
Nu ska ni dock inte tro att snuskigheterna tar slut här. Jag håller på med tvätten och då passar han på att ta tag i toalettborsten eftersom den uppenbarligen ser ut som en rolig leksak. Alla vet ju hur fräscha sådana är så nu förväntar jag mig att han ska utveckla någon läskig sjukdom inom de närmsta 24 timmarna.
För att toppa allt detta läcker blöjan bajs medan han sitter och äter middag. Viggo bara: "Åh bajs! kladdigt och roligt!" *Hand - bajs - bord* och skrattar högt.

Nåväl. Jag har åtminstone varit sysselsatt.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahahaha åh, du är så rolig :D

2009-08-12 @ 21:10:37
URL: http://nindo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0