efter tisdag kommer ooonsdag.

Hohoo Viggo klarade sig från alla krämpor och är inte ens öm runt instickstället. Himla tur då jag hade förväntat mig feber och allmänt missnöjd bebis. Lenny säger att jag är en sann pessimist, det ligger säkert något i det.
Idag var alltså en bra dag då jag träffade en gammal vän inne i city. Äntligen fick jag lite julstämning i kroppen så snart är det läge att inhandla julklapparna. Det blir inte så mycket i år dock då jag är fattig som en kyrkråtta.

Nu är det hushållsysslor som kallar. Lagade middag till oss ikväll och dukade upp fint i köket med tända ljus. så fort maten puttrat klart tar Lenny sin tallrik och sätter sig i soffan framför teven. Det var kvällens romantik det!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det kallas för glädjedödare,stackars lilla du.Puss

2009-12-02 @ 21:07:25
Postat av: Amelie

Men Lenny! Fy skäms!

2009-12-03 @ 22:53:24
URL: http://monamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0