måndag. dan före dan före dan före dopparedan.

"Alltså Emma.. håret.. han ser precis ut som dynamitHarry!", själv har jag gått runt idag och tyckt att Viggo är lik Gustav Vasa. Jag vet inte riktigt, vad tycker ni? Jag kanske gick lös lite väl mycket med saxen förra veckan men nu slipper han åtminstone få håret i ögonen.

Årets mörkaste dag har passerat men den kändes inte annorlunda på något sätt. Vi var iväg på ett ärende i kungens kurva och kungsgatan idag, för att sedan åka pulka och fika med andra vänner. Sånt är ju alltid trevligt och jag blir glad när människor håller sig hemma i Stockholm.

Nu: Pepparkaksbak. Fast nu kom jag på att jag glömt köpa dekoration till pepparkakshuset. Typiskt.



För ganska exakt 1 år sedan befann vi oss på KS, det var glädje, oro, frustration och tårar om vartannat. Nu, ett år senare, känns vår familj så fantastisk. Allt som hände på sjukhuset, med Viggo, all oro, känns så avlägset och främmande. Vilket fantastiskt fint barn vi har.

 


Kommentarer
Postat av: sarah

Dynamitharry? Jag tycker han ser lite ut som jonathan Lejonhjärta i håret 'fnissa* vackert om inte annat!

Allt klär en skönhet

2009-12-21 @ 21:14:47
URL: http://hannahpannah.blogspot.com
Postat av: Karin

nee..han var ju fin i håret..

2009-12-21 @ 22:16:41
URL: http://www.soija.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0