onsdag.

Den där jobbintervjun som hållt mig allmänt ofokuserad den senaste veckan är nu avklarad. Jag vill inte säga att den gick briljant eller att jag är särskilt nöjd med min insats, men den gick helt okej. Som sagt är det en del andra som också skall intervjuas men chefssjuksköterskan tyckte åtminstone att jag är en behaglig person och att jag nog skulle passa in bra på den arbetsplatsen. Men jag ska inte ha för höga förhoppningar.

I gårdagens snöstorm tog jag med mig Viggo till jobbet och hälsade på, så himla trevligt. Nu när jag varit ledig ett tag kände jag hur mycket jag saknat mina kollegor. Viggo gosade laget runt och var inte alls sådär blyg som han kan vara. Han sträckte sig efter alla möjliga personer och jag fick fika i lugn och ro.

P.s. idag har Viggo invigt vinterkängorna så nu kan han faktiskt gå i dom också. Det var lite stappligt i början men sen gick det bra.


Julklappstips!
Om man känner för att köpa en julklapp till Viggo och behöver hjälp på traven så önskar han sig en sån här mössa från polarn o Pyret i storlek 50. Det är specialerbjudande på den just nu dessutom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0