onsdag. dan före dan.

Det här har varit en väldigt trevlig vinter måsta jag säga, särskilt sen snön kom. Igår t.ex. tog jag mig tid att gå ut med några tjejkompisar och åt middag, drack lite gott och bara umgicks. Vi har åkt en del pulka och bara vandrat runt i det härliga vädret. Idag for jag och en vän in till söder där vi fikade gott, efteråt vankades födelsedagslunch på Koh Phangan. Viggo imponerade genom att kunna knalla runt rätt hyfsat i skorna, det har varit väldigt ostadigt innan. 

Nu är det julgodis för hela slanten. Mest ska vi göra dom men jag kan lova att en och annan liten pralin smyger sig ner i magen.

God jul fina vänner, familj & läsare! 




Kommentarer
Postat av: carro

Tja!

Puffen kostar 700 och kommer ifrån en affär här som heter Bonus, vet inte om den finns någon annanstans..

Vet inte vad märket är men det finns en stooor lapp på den där det är ett stort S, något annat står inte..

2009-12-24 @ 21:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0