...

Helgen har som alltid bara passerat sådär lagom snabbt. Tanken var att fara till Dalarna men det blev inte av så vi har bara varit hemma. Viggo har äntligen börjat sova ordentligt på nätterna, och då menar jag 6-7 timmar i sträck. Båda mina gossar har därmed snarkat ikapp medan jag vaknar var och varannan minut för att "vänta" på att Viggo vaknar. Ja jösses, hur smart är man egentligen? haha

"Noll till ett" blev inte av i torsdags då Veronica blev sjuk men det blir till veckan som kommer istället. Då ska jag kolla in hennes barnvagn och se om det är ett bättre köp än min. Orsaken? Viggo är för lång för sin och kan inte sträcka ut benen längre.

Kommentarer
Postat av: Karin

Kan du lämna tillbaka vagnen och få tillbaka pengarna?..du har ju inte haft den så länge heller

2009-02-22 @ 20:33:31
URL: http://www.soija.se
Postat av: Emma

Karin: Nä, men man kan ju sälja den på blocket eller så och få tillbaka en del ändå. Samtidigt känns det ju tråkigt för vi gillar verkligen vagnen. Ska vänta ett tag till och se hur det blir när vi tar bort åkpåsen. Och förhoppningsvis kan vi byta till sittvagn snart.



2009-02-22 @ 21:20:44
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0