kärlek.

Det är så härligt med gamla människor, inte alltid, men i de flesta fall. Min släkt är nästintill obefintlig här hemma i Sverige och det är tråkigt. Alltså får jag hålla tillgodo med Lennys släkt som mer eller mindre känns som min egen. Särskilt roligt är det att träffa de som är så fina och positiva, som förstår sig på den nya generationen och inte är så fördömande. Det är kärlek, för mig.

 

Update 21.34
Tänkte förresten bjuda på en bild av det konstiga & oväntade budet som kom i fredags. Det är rätt kul med gåvor faktiskt, roligt att få och roligt att ge. Jag ska skicka min svärmor ett blombud i veckan, för att hon är så snäll och alltid ställer upp. För att hon alltid lyssnar men aldrig dömer.


Kommentarer
Postat av: syster

men åh va fina kort, vilket fint med lillan och viggo. de ser ut att ha riktigt fint hemma faktiskt. blev det sju sorters kakor?

2009-02-08 @ 19:49:12
Postat av: Emma

Syster: Ja, Lillan har verkligen jättefint hus, hur stort som helst och jättemysigt, ligger vid Norrviken. Det blev... få se nu, semla, sockerkaka och 2 sorters kakor., samt en hel del tedrickande! Hon hade stickat matchande kofta, hängselbyxor, mössa och en amningssjal till mig. <3

2009-02-08 @ 20:35:30
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Emma

Alltså. sjalen var till mig, kläderna var till Viggomannen.

2009-02-08 @ 20:38:19
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjohoo du fick dina semlor till sist

2009-02-08 @ 22:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0