bilder.

Har provtagit några bilder med kameran, kameran är bra. Nu saknas bara kompetensen.
  

Kommentarer
Postat av: vonka

jättefina bilder juh! Bra färgmättnad...vilken köpte ni? Han är så fin Viggo...syns verkligen att han är en pojk! (å då syftar jag inte på badbilden..hihi)

2009-01-11 @ 20:04:23
Postat av: Karin

det blir ju jättebra bilder med kameran, gillar Viggos pyjamas (om det är det) den med spöken..har du nån favoritaffär när det gäller barnkläder?..

2009-01-11 @ 20:06:05
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: syster

Men åååh va fin han är ,, så himla söt alltså. ajg lovvar hans hår!! ja himla fin pyamas med spöken var är den ifrån ;) puss på re lillan

2009-01-11 @ 20:17:48
Postat av: Emma

Vonka: Vi köpte en Canon EOS 1000d, efter mycket om och men hittade vi den på en liten fotobutik på Götgatan. Du kan få visa mig dina trix när du kommer.



Karin: Ah det är en söt liten pyamas, han har faktiskt ärvt den från sin kusin. Alldeles ingådd, tvättad och mjuk. hmm favoritaffär, nä jag vet inte. Det finns så himla mycket fina kläder överallt. Är jag fattig handlar jag faktiskt på Lindex, Hm, kappahl, Åhlens. Annars Polarn & Pyret, det är så himla fint med randigt.

Och du ska se när du får barn sen hur mycket kul det finns att handla på internet! :)

2009-01-11 @ 20:37:03
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh.. Han är så söt! Saknar dig på jobbet...

2009-01-15 @ 23:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0