fina dagen.

Äntligen, äntligen vågade jag mig ut bland folk tillsammans med Viggo. Premiären ägde rum i Skärholmen och han skötte sig exemplariskt, var på gott humör och sov så fint. Han har faktiskt varit världens bästa bebis idag, nog för att han är det altid, men idag har han varit så lugn och inte alls haft särskilt ont i magen. Tog jag vara på dagen och vilade mig? Icke sa Nicke men det kanske kommer flera dagar som denna.
I morgon lägger jag ut lite bilder på Viggolicious, shoppingen och kanske en å annan på fab-mama..

Bläddrade förresten i en såndär "babybok" i skärholmen men den kostade 238:- vilket jag tycker är ganska saftigt. Väl hemma gick jag in på Adlibris och klickade hem samma bok för endast 125:-. Det kallar jag ett bra köp.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Nätbokhandlar rules! Vi handlar till och med från AdLibris på jobbet, inte allt, men en hel del. Förresten så tycker jag att du ska ta med Viggo och komma och hälsa på mig på jobbet någon dag!

2009-01-14 @ 09:25:42
URL: http://skeppohoj.blogg.se/
Postat av: syster

woohoooo dwen boken var så fin! jag måste få kopiera lite å få ideer till m:s bok.. alltså den som jag aldrig kommit till skott med att göra!! :D

pöss

2009-01-14 @ 09:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0